Pill pill



Hittade en gammal bild på posh, en bild man kan ta sig en tankeställare till.
Vad gör hon på örat på varje bild? Är det så att hon har nickelallergi så det klias pga hennes örgonhängen? Är hon kanske en hemlig spion och har en öronsnäcka i örat? Låtsas hon att prata i telefon för att verka cool och upptagen? Kanske är det en situation då en person vinkar mot henne fast till personen bakom och Posh gör en ångrad vinkning? Har hon öronvax som rinner och måste ständigt torka bort det?




   



Kommentarer
Postat av: Thea

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-12 @ 21:06:43
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 21:13:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0