Lera är kul!


Ja-aa gott folk jag har nog fått en släng av kissieinfluensan, en influensa som är snarlik svininfluensan fast värre. Numera är det bara massa kissiga inlägg, skärpning på mig själv!
Jag hittade i varje fall en lite roande bild och när jag såg den där leran eller vad det är för något 2017 kunde jag inte låta bli att tänka en tanke på Kissie. Jag gjorde en Kissie och lekte lite dåligt i paint och detta blev resultatet!
Jag kan verkligen tänka mig att Kissie kommer se ut sådär 2017, som en playdoo-lera! Kul!







Kommentarer
Postat av: FINA

När man förstorar läpparna ska man förstora det som är minst och inte det som är störst. Alexandra hade en mindre överläpp och då fyller hon på den. Det är ju bara att kolla hur alla andra har gjort.. :) Överläppen är den man fyller för att få ett bättre plut. Ha en bra dag!

2009-11-26 @ 11:42:05
URL: http://hellofina.blogg.se/
Postat av: olatidman

HAHAHAHHAHA JAG DÖR!

2009-11-26 @ 15:35:53
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0